mandag den 26. januar 2015

Fødselsdagsønsker..


..Min fødselsdag nærmer sig med hastige skridt.. Og mest af alt ønsker jeg mig penge for vores kamera er ved at være klar til at gå på pension og jeg drømmer om at udskifte det med en yngre model! Det er bare så kedeligt kun at ønske sig penge så her er lige et par andre ting som bestemt ikke ville gøre mig mindre lykkelig :)
1. Jeg ønsker mig en rigtig, levende blå undulat eller bare denne her.  2. Rum För Kidsen af Isabelle Mcallister. Kan købes her. 3. Miffy Dream lampe kan købes her 4. Rainycorn-halstørklæde det er desværre udsolgt alle de steder jeg har fundet det, men det er osse alt for fantastisk! 5. Lysestage fra Artecnica kan købes her.  6. Rulleskøjter i str. 38. lige her.7. Det her skønne Tiger-bord fra Ilva måtte så gerne bo i min stue. 8. Jeg har ikke bestemt mig for hvilket kamera vi skal have, men jeg overvejer det her fra Olympus.

3 kommentarer:

  1. Skønne ønsker. Er vild med det tørklæde og har flere gang e tænkt at man må kunnelave et ligne selv :) Vil lige spørge til hvilket program du laver de fine plancher i??
    Kram Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Laura! Ja, jeg har osse tænkt på at kaste mig ud i en hjemmegjort model, det er simpelthen alt for fint! Og med hensyn til plancherne er jeg bange for at du dør af grin! Jeg laver dem i paint, da det er det eneste "billedbehandlingsprogram" jeg har på min bærbare :)

      Slet
    2. He he - SE det er da et program jeg kan finde ud af at bruge :)

      Slet