torsdag den 15. oktober 2015

I'm a lucky potato..












For første gang i mange år har jeg ikke holdt efterårsferie! Jeg har derimod brugt en masse tid i Byhaven sammen med en hel masse dejlige mennesker. Vi har mostet æbler og holdt "kartoffelferie" med alverdens kartoffelaktiviteter. Vi har lavet bål og bygget fuglehuse. Vi har grint og jeg har sågar grædt, men det var mest på grund af røgen, selvom det ligesåvel kunne have været glædestårer. Sådan en Byhave den skaber ikke sig selv og vi har lagt rigtig meget tid i den de sidste 10 måneder, og håb og drømme ikke mindst. Her til efterårsferien havde vi budt ind med masser af aktiviteter, helt uformelle og nede på jorden, som vi allerbedst selv kan lide det. Jeg havde så mange sommerfugle i maven i mandags og jeg vidste helt ærligt ikke om der ville komme nogen mennesker. Men det gjorde der! Både i sol og i regn. Glade, dejlige mennesker som bare syntes det var fedt! Jeg er så glad lettet og stolt og meget, meget træt! ♥

4 kommentarer:

  1. Det ser virkelig fedt ud Mejse, og det emmer af livsglæde! Sikke et skønt åndehul I har skabt for Viborg. Tillykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida! Det er så fedt at se det blomstre og mærke det er alt slidet værd :)

      Slet
  2. Fantastisk miljø I har skabt. Hatten af!

    SvarSlet